Friday, March 5, 2010

wanna runaway from everthing


kan bgus klu xde permulaan
supaya xde pengakhiran yg mememeritkan

kan bgus klu xde ingtan
xyah idup dlm kenangan yg menyakitkan

kan bgus klu hidup nie senang
xyah nak rase kepayahan yg menyusahkan

kan bgus klu xde perasaan
xyah laa berusaha separuh gler nak jadi tenang

kan bgus klu xde syg
supaya xwujud rase benci kemudian

kan bgus klu sume xpernah terjadi
xyah laa aku begini..

17 comments:

  1. kan bgus klu sume yg ko ckp ni bebetol ade
    tp tu klu je,,
    emmm T.T

    ReplyDelete
  2. to The JedDy™
    knn..
    klu yg xkan mungkin terjadii
    T__T

    ReplyDelete
  3. tapi apakah makna kalau tiada kemanisan mana tahu rasa pahit pula

    ReplyDelete
  4. to ber_u_wang
    ermmm..xleh nak beza plak kn
    sume yg dicipta tuhan dah cukup sempurna
    xperlu nak ubah aper2..
    sume tu juz kalau jer..
    aku sja bermain ngn kata n perasaan..

    ReplyDelete
  5. to yusuf mujahidin ™
    thnx bro..=)

    ReplyDelete
  6. kalau semua tu takda..
    takda la hidup..
    takda la mati..
    takda la kita..

    ReplyDelete
  7. huh..
    menda ni ada..
    dalam dunia ciptaan aku.. huuhhu

    dan dunia ciptaan kau juga

    ReplyDelete
  8. bg aku hidup perlu ade semua tu,baru boleh menguji ketabahan kte hidup di dunia sementare ini..

    ReplyDelete
  9. x de dgn ade diri kita yg cipta he he

    ReplyDelete
  10. to DzulhafixiceD
    huhu..
    sorry laa aku ngah mengalami kecelaruan minda skunk..=(

    ReplyDelete
  11. to alvin takda rumah harga 8juta story....
    ermm..

    ReplyDelete
  12. to Moon BlooDy Spell
    klu dunia ciptaan aku n ko tu benda yg nyata kn besh..
    tapi dlm mimpi pon xkan mungkin kann

    ReplyDelete
  13. to triple x malaya
    aper yg tuhan buat sume dah betol
    sume tu perlu ader
    klu xde sume tu mybe kiter makin jauh ngn kiter
    manusia mmg xpernah bersyukur ngn aper yg dier ader...mcm aku..

    ReplyDelete
  14. to caluk@cencaluk
    aku boleh cipta sume tu?
    mcm mn?
    boleh jdi dlm dunia nyata ker?

    ReplyDelete