Thursday, September 8, 2011

shut up!!and do it~

Salam~masuk update selamat hari raya sume..mood hari nie xbesh sngt!!nympah sbb esk dah nak kena angkut beg2 masuk kampus..eiii mmg xsuke..biler la nak abes study bosan gle kehidupan mcm nieh~~aishh belom mula sem aku dah start mengeluh..orng ckp cuti dah 4 bulan tapi aku rase mcm 4 hari jer..nak tau sepanjang cuti aper jer aku wat??meh nak list kn..nie ape yg aku ingt jer la..cutiiii moga kiter jumpe lagii yer..

  1. sampai jer negeri terchenta lepas turun bus keesokan hari nya masuk beauty spa..=P
  2. sibuk ngan persiapan perkhawinan abg sulong aku..(time nieh byk shoping tuk orang lain)
  3. g negeri Perak tuk akad nikah and majlis..(besh kumpul ngn family ramai2)
  4. busy ngan majlis kat umah plak
  5. suri umah sepunuh masa
  6. g dating ngan member sekolah beberapa hari sblom bulan pose
  7. time bulan pose aktiviti ke masjid, rumah and jln2 ngn member jer..(2 kali jer turun g bazar taun nieh)..U_U
  8. buat lecture note power point tuk mama aku..4 topik..(nie jer duet masyuk)
  9. berjaya update blog 4 kali sepenjang bulan pose..hohoho
  10. then sambut raya..bawak camera g mana2..huhu..(time duet byk)
  11. lepak ngan member lagi..g pose2 ayu tepi pantai
  12. g tgk baby baru member
  13. g air terjun ngn member (semlm)
  14. kna packing beg and kol member2 kampus (menci!!)

*xtau biler leh update lagi..bye semua..=(

2 comments:

  1. oklh tu cuti 4 bulan.. saya cuti sebulan je.. heheh..

    ReplyDelete
  2. xok pon lahhh~~skit sgt..berat hati nak tinggal member2..U_U

    ReplyDelete