Saturday, December 27, 2008

im a blogger now



salam sume...hehehe ader orng baca x nie...ah aku xkisah ponn..huhuhu bagi aku,aku cukup happy dah pengakhiran 2008 nie aku berjaya gak bergelar as blogger......hopefully aku leh jadi kan blog aku nie kawan terbaik yg pernah aku ader walupon aku nie jenis hangat2 tahi ayam gak...sem baru aku pon dah nak bermula 2 hari jer lagi...skunk pon kepala aku dah serabut nnti macam mana laa....harap2 taun depan taun yang happy buat aku tapi aku xnak laa berharap sngat...k back to blog..aku kureng laa ilmu pasal blog nie..first time nie...hehehe!! aper2 pon harap2 ader gak orng tegur aku klu aku ader wat silap......smlm aku tido kul 4 pagi chatting punya keja laa..huhu aku nie giler chatting!!xper2 aku nak kongsi pasal blog yang hina NABI MUHAMMAD S.A.W...nauzubillah!!!aku tahu pasal nie time berita kat tv3 pastu ader orang kasi link blog minah bahlol nie kat aku...YA ALLAH nape lah ader orang macam nie...mintak2 lah ALLAH ampon kan dosa dier...konon nyer dier nie jenis orang open minded laa,urban thing..lantak ko laa nak open pasal aperr pon pasal agama tuhan ko xyah laa sentuh kita manusia xde hak pon aper tah lagi nak hina2 ...siap lukis gambar nabi lagi...kat mana lah dier tengok...sedar lah skit xde nabi xde nyer ko tu...nabi yang memula kan alam nie dari zaman kuno..NABI ADAM yang xde aper2 pon smpai zaman yang ko cakap moden nie....aper2 pon aku harap ko balik ke pangkal jalan..mengucap balik...nie link minah nie aku nak kongsi kat korang http://www.adibahahmad.blogspot.com/ tapi... bila aku bukak pagi nie xleh dah... semalam aku sempat gak laa save picture minah nie...nnti aku share kat korang .... tapi xleh nak deny gak kot2 ader pihak2 anti islam guna picture n profile dier tuk buruk kn islam...aper2 pon aku nak tengok gak laa tindakn kerajaan seterusnyer...
ok laa dulu ekk...aku happy dah nie leh jadi blogger hehehe...dengan nama ALLAH aku mulakan first post aku....bismillahiramanirahim..

4 comments:

  1. dah ada yg buat report polis la edos..
    kalu tk silap minah ni da kena soal siasat da..huhu

    ReplyDelete
  2. yap life dah ader NGO2 yang wat report kat polis..n polis pon dah siasat pompuan nie..skunk polis ngan siasat saper yg guna identiti pompuan nie..aper2 hopefully saper yg menjadi dalang akan tertangkap..

    ReplyDelete
  3. welcome on board!
    kite blogger bru bljr!
    hoho.
    (:

    ReplyDelete
  4. hehehe..thnx nma...kita sama2 belajar yer!!
    meniarap,merangak berjalan n berlari sesama k...hihihi

    ReplyDelete