Monday, July 20, 2009

alone~~


salam guys..lately aku agak bz ler xleh nak update blog sngat..mcm2 benda nak kena pikir..serabut pala otak aku nie!!.. dari first week sem baru smpai skunk agak xbesh bagi aku...big prblmm bagi aku..dlm pala otak skunk duk pikir mcm mn nak g kolej..yelaa umh sewa aku ngn kolej agak jauh..yg same group ngn aku pon xduk skali..so aku sensorng laa..aper2 pon aku kena settlekn sendiri pasal transport nie..xnak laa mintak tolong orng len..menyusah kn plak...xkan ader orng nak korban kan diri or kesenangan dier tuk kita kann..member sejati?bagi aku xwujud sama skali huhuhu~~~..tapi aper aku leh ckp skunk mende nie mmg xsettle lagi laa..aku pon xtahu nak wat aper..aku ader mintak ngn parents aku..aku nak mintak transport tapi parents aku xleh kasi kot..yer laa aku bukan tau naek aper2..adeii bodoh betoll laa..!!!

pasal umh sewa?ok laa sume ok..umh sewa mcm hotel jer bagi aku..rutin aku hari2 g kuliah pagi..balik petang..penat..tido..n then g kuliah balik..huhu..since aku duk umh sewa nie..aku xde kuar g mn2 pon juz mencapak jer kat umh sewa...xde masa la tuk sume tu..balik2 jer ngn muka penatt..rindu lak nak duk kat hostel...hehehe...ok laa..baru2 nie aku ader gak g holiday kat perak...bukit merah...member yg ajak duk merayu2 sruh g..tapi ok laa bleh gak lari dari serabut pala aku nie..bagus laa aku pon dah penat nak pikir pasal benda sma jer..not bad laa..have fun gakk..kitaorng sewa keta 2 bijik..6 orng yg g termasuk aku..mcm2 benda gak jadi dlm perjalanan kitaorng tu..happy..sedih..takut sume ader..pengalaman laa tu..hehehe..skunk lak aku duk bz pasal projek biology aku nie..sem nie kena wat 2 projek dlm group..buat masa nie aku xberape nak suke ngn group aku...woow bnyak masalah aku skunk.!!!!..ohh my GOD..

Bagi aku idup aku agak borink laa skunk..tapi ader orng ckp ngn aku..kita yg mencorakkn idup kita sebenarnyer..happy ker..borink ke..sedih ker idup tu..sume tu kita yg lakar benda tu..juz create ur life...tapi xmudah gak akal aku nak kawal sume pasaan nie..mcm mn nie??
k laa..len kali sembang lagii...salamm...

4 comments:

  1. huhu edo cam bnyk masalah jer
    tp kan edoo tol gak
    stakat air pon cam x leh nak
    tentukan lagi
    air ni ader ke kawan sejati??..
    hmmmmmm
    bess weehhh g perak..mane adiah???

    hahahhahaha:P

    ReplyDelete
  2. hahhahah...
    mmg banyak masalah pon skunk...
    hehehe...
    kawan sejati?ssh nak carik kot..
    air laa jadi kawan sejati edo...heheh..
    laaaa..air xpesann..edo lupa..
    nnti klu edo g mn2 edo belik coklat k..heheh

    ReplyDelete
  3. biasa la tu...kalu 1 kaler je dalam hidup nih.... tak bes juga... sesekali tu.. kene ada gak boring.... kene ada tension... kalau seronok je sepanjang masa... x bes juga...

    ReplyDelete
  4. betol2..
    jgn selalu laa..
    abis naik jerawat nnti klu asyik tension jer..
    huhuhu xsnggup...hihi

    ReplyDelete