Thursday, July 30, 2009

i jump..u jump????~~~~


SAHABAT
Andai hari ini aku terlalu gembira,
sedarkanlah aku dgn amaran2 Allah

Andai ku bersedih tanpa kata,

pujuklah aku dgn tarbiah Pencipta
Andai ku lemah tak berdaya,

ingatkanlah aku dgn kehebatan syurga
Andai antara kita ada tembok yang memisahkan,
ajaklah aku meleraikan segera...
Andai pernah hatimu terluka,
luahkanlah agar aku berubah...

& Andai esok ku lena tanpa terjaga...
iringilah lenaku dengan kalungan doa n fatihah...

berjanjilah SAHABAT..

Ukkhuwwah kita utk selamanya......
Insya'Allah


..jua Al-Fatihah..buat sahabatku yg telah menemui pencipta..mg rohmu tenang disana....

salamm...update lagii!!..mood happy dah ilang..mood sedih2 lak..adeiii..pagi2 lagi aku dah duk layan utube..jumpa lak madah nie time ngah jiwang2..hahaha..tersentuh lak..walupon aku pernah ckp sebelum nie bagi aku sahabat sejati xpernah wujub sma skali tapi..bohong laa klu aku ckp aku xnak sahabat sejati yg bleh share susah senang walupon aku bukan jenis yg suka luah perasaan depan2.. tapi hakikatnya sume yg hadir dlm hidup aku datang ngn pergi jer..xlebih dari teman bergelak ketawa..mybe aku blom jumpa lagi kot..or xkan jumpa...hehehe..aper2 pon aku tetap kan buat baik kat sume orng selagi terdaya..kot2 ader yg nak ingat gak aku biler aku dah xde nnti...baik nyer anak saper laa nie..huhuhu..semoga Allah berikan kekuatan n merahmatiku...aminn..=)

16 comments:

  1. aper yg betol??heheheh
    lalallalala

    ReplyDelete
  2. edos....sahabat ni ada di mana2..pepun, bersahabat la...x kira ms...hargai yg sentiasa d cc..susah & sng

    ReplyDelete
  3. heheheheh..
    insyallah kak..
    thnx..

    ReplyDelete
  4. ''sebelum nie bagi aku sahabat sejati xpernah wujud sma skali'' ini kot yg btl..

    ReplyDelete
  5. yoro...kaulah sahabat sejati aku..hahahaha..

    ReplyDelete
  6. wahhh
    terharu nie...
    rasa mcm nak mengalir air hidung..huhuhu

    ReplyDelete
  7. edo asal jiwan ni??
    hahahahahha...
    kisah bener ker sajak kat atas tue
    sungguh menusuk kalbuku..
    ;(...
    & Andai esok ku lena tanpa terjaga...<--sedih ayat nie

    ReplyDelete
  8. hehehe..
    borink2..jiwang2 ler skit..huuhu
    benar tuu..huhu
    sedih kann..air ingat2 ler edo nnti ekk
    huuhuhu=)

    ReplyDelete
  9. kawan sejati bg gua adalah kawan yang kite selalu happy dan berduke share bersame...

    ReplyDelete
  10. yer...
    tapi xsume orng ader kann kawan sejati..huhu
    xsume ader time kita ssh..hehehe

    ReplyDelete
  11. pilihlah aku jadi pacarmu eh
    sahabatmuuu :-P

    ReplyDelete