Wednesday, June 23, 2010

oh~~


Salam..masuk update..dah bnyk hari aku terpaksa tinggal kn dunia on9 ku pasal sterymx umh bermslah..biler xleh nak on9 gler bengang n bosan mcm mati somi jer rase bler dah dpt on9 rase xde aper yg besh sngt pon..sengal!!smlm aku sempat tido 3 jam jer lepas tgk game Argentina kat WC..team pujaan ku tuk menang taun nie..dlm kul 8 pagi lebih aku dah mula melihat dunia agak awal dri hari2 yg lepas dgn pasaan sngt sunyii..bosan dan mcm ader skit beban kat otak aku..sungguh hati ku xsenang

dah lama gak aku xrase pasaan tu..lepas jer bgun tido aku ambik milo sbagai sumber tenaga aku yg aku xleh nak lari lgi dari nyer tuk diminum bersama vitamian C..selepas beberape minit aku duduk aku bgun tuk wat keja suri rumah tanpa ader sebarang paksaan dari manusia or enviroment..kaki ku terus melangkah ke dapur dngn niat tuk mengemas dan merapikan nyer..selesai di dapur aku terus mencpai kain basah tuk mengelap perabot serta karbinet seluruh umh..lap ctu lap sini..gsok ctu gosok sini..dri bahagian dapur aku terus bergerak ke ruang tv dan terus lgi ke ruang tv ke2 n then ke ruang tamu..selesai mengelap aku tukar kan kain basah kepada penyapu dan melalui ruang2 tersebut lgi..sesudah keja menyapu sume kekotoran kat sume ruang aku beres kn aku tukar kan lagi penyapu menjadi mop dan melalui ruang2 tersebut lgi tuk kali ke3..setelah sume dah memuas kan mataku aku segera menuju ke dapur lgi tuk menyediakan breakfast kerana perut ku dah bersorak sperti tengah meraikn kemenangn smlm tanpa henti..aku siap kn bihun goreng n terus mkn..

moral of da story..walupon aku wat2 bz n rajin tuk mengelakkan aku berpikir terlalu bnyk n membeban kan otak aku akan tetapi ati ku tetap xsenang n resah semcm...sungguh xhappy..Salam

16 comments:

  1. to aNiSa hANg tUaH
    huhu..xhappy pon..=P

    ReplyDelete
  2. nampak gaya argentina ada peluang.. england jer yg kiok.. hish.. happy2kn diri anda..

    ReplyDelete
  3. x happy .. tapi rasa sihat kan??
    hahahhahaha. jom puasa online bjemaah.

    ReplyDelete
  4. to mR.sYaH
    france pon dah out kn..
    argentina n brazil kot yg bakal juara..huhuh

    ReplyDelete
  5. to Frodo Baggins
    sihat jer..
    tapi xhappy xguna gak kn..sume mende mlas nak wat
    klu puasa on9 kamu rindu sy plak nnti..hohoh

    ReplyDelete
  6. kadang2 kita kena cari diri sendiri...baru leh tau apa masalahnya yang wat kita resah

    ReplyDelete
  7. tahniah team pujaan anda dah masuk
    pusingan kedua...

    ENGLAND mlm ni lak... tunggu...........

    ReplyDelete
  8. to mylife-mysin-myfate
    skit sbnyk akutau punca dier
    tapi bgi aku punca tu xde laa kuat sngt berbnding pasaan aku nie..
    cari diri sendiri??mcm mn?

    ReplyDelete
  9. to besi
    thnx u
    tapi secara jujur xrase eng leh menang world cup taun nie..
    nak masuk pusing ke2 pon struggle gle nmpk..

    ReplyDelete
  10. aku pun jarang on9 skarang ni.huh

    ReplyDelete
  11. masalah kena selesai..baru bleh senyum semula...dan bagi ruang masalah baru masuk

    ReplyDelete
  12. to vidadarisakura
    on9 dah xmenarik knn..huhuh

    ReplyDelete
  13. to Firol
    still cari sbb n ruang tuk mslah skunk nie~~

    ReplyDelete
  14. yoro,happy 2 pasti dtg kembali nanti...insyaallah..=)

    ReplyDelete
  15. to ZihNuN FaTiN
    hopefully..thnx ya=)

    ReplyDelete