Tuesday, January 6, 2009

blurrrr.....


Salamm guys.....hari nie aku dah mula busy ngan kuliah2....fuh~ rasa penat pon ader maklumlah sebulan dah cuti...duk relax jer...nak kena start study balik..berat jer rasa!!!hari nie aku masuk kuliahh ngan muka blur jer....maklum lah ader class yg aku ponteng hari tu...kena catch up balik laa nnti!!chemisty n biology serius wat aku sakit pala skunk...nak habiskan seminggu nie rasa macam setahun jer...!!!aper2 pon aku xnak pikir sngat lah skunk pasal problm2 sebab aku nie selalu jer pikir negetif...malas laa nak serabutkn otak aku nie..tpi kadang2 aku nie pikir negetif sebab aku nak diri aku ready klu ader aper2 benda buruk jadi...at least mental aku xde shock sngat..aku nak aku bersedia dari segala kemungkinan...!!!tadi pagi2 lagi dah ader class..aku masuk class xstart belajr pon lagi still mukadimahh..brainwash skit!!!lecturer aku duk citer pasal matlamt tuk sem nie n future..huhuhu..pas abis class g lepak library jap ngan member2...ader gak laa sorang member aku sempat bidas pasal perangai malas aku yang xnak ubah2...selalu ponteng class,pasal usaha aku,pasal aku kuat chatting dan mcm2 lagi laa...tpi aku xterasa hati pon coz kadang2 aku nak gak sorang yg bleh kasi kritikan kat aku secara personal....xlah angguk jer aper aku buat walupon aper yg aku buat tu salahh...dier nie agak straight lah ngan aku...rasa mcm budak2 pon ader...asyik kena tegur jer..hihihihi!!!aku bnyak terhutang budi gak lah ngan dier coz dier bnyak kasi nasihat..klu aper2 pasal study yg aku xdapat tangkap dier ajar aku...tadi pon dier tawarkan diri nak ajar aku pasal study yg aku tertinggal....baik kann!!!hehehe...

kadang2 orng yg baik ngan kita xsemestinyer orng berada dekat ngan kita...orng yg xkenal hati budi kita pon mungkin lebih baik dengan kita dari orng2 yg mengenali kita...tapi kwan yg baik dengan sahabat 2 benda berbeza bagi aku...tu benda aku belajar skunk..k lah guys nnti aku free aku update lagi story pasal aku..bnyak benda nak kena wat nie...Salam..




No comments:

Post a Comment