Saturday, January 3, 2009

back to hostel....!!!


Salam....xterlambat lagi aku nak ucap selamat tahun baru tuk sume knn...Happy New Year guyss...Hari nie aku balik hostel....first time jejak kn kaki kat hostel ditaun 2009 nie hihihi....aku saja jer datang hostel awal, biasanyer aku nie klu esk ader kuliah esk pagi baru aku sampai hostel...huhuhu tpi hari nie aku saja nak ambik mood..kuar ngn member aku g shopping skit...lepas balik shopping penat giler!!!sini lak ujan xberhenti2...dalam 2 hari kalau still ujan macam nie sure banjir laaa!!!sampai jer bilik...aduhh banyak lak xkena plug xleh pakai,kipas kat katil aku pon xleh pakai...nazakk betoll!!!seperti yg aku jangka...boring giler duk hostel..huhuu xtahu nak wat aper....ym aku plak wat hal xleh nak sign in....dah ilang sabar dah nie..sekso denn!!dah laa semalam aku sempat on9 kejap jer....waaaaa tidakkk!!!!nak buat aper nie??dulu time2 aku sem 1 n 2 masa aku xdapat laptop lagi...aku selalu balik umah, every week aku balik....sume orng ckp aku nie mnja xleh berpisah ngan umah, family...mungkin laa tpi yang aku rasa masalah terbesar aku coz aku nie xsuka boring...duk hostel aku rasa boring sangat nak2 time weekend...diorang sume kul 10,11 pagi baru bangkit yg aku plak 7.30 tercongok depan tv dah....tu yg bila weekend jer aku balikk...kat umah aku bleh on9...hehehe....tpi skunk bila dah ader laptop nie xbalik pon xper asal aku bleh on9...wakakaka!!!!!
bila ingat esk kena g classs....lagi laa aku rasa boring....time2 enjoy aku dah xde lagi....sedihh tull huhuhu...aper2 ponn back to azam taun baru aku...kena rajin taun nie!!esk g class aku wat muka ceria jer...waluponn dalam aku terluka...adeiii

xper laa aku nak share lagu nie laa ngn korang sume...lagu dari Ost Cicakman2...gempak2 gak lagu dlm Cicakman2 nie...bleh layan laa..tapi Boy nie aku xsure lah saper.....xper laa kita layan lagu jer...huhuhu...k lah dulu guyss...nnti aku story lagi...Salam..



BOY – SAYANG GILER

Bukan nya senang untuk ku jatuh cinta
Sudah banyak hati anak dara kecewa
Aku takut diikat janji setia
Selagi xrasa yakin dengan cinta
(Chorus)
Tapi sejak kau ku berubah
Rimau gagah jadi lemah
*Percaya tahap cinta ku
kini syg gila pada mu
Xpernah ku merasa begini
pada pacar lama ku
Percaya tahap cinta
ku kini syg gila pada mu
Pasti aku lemah lutut sekiranya dalam kau menyebut
bahawa kau juga rasa Syg gila pada ku

Dahulu ku pentingkan kebebasan
kini sunyi seminit pun xtahan
Sebelum ini ku lari dari cinta
kerana xmahu bermain jiwa
(repeat chorus)

Engkau syg gila pada ku
Uhuuu..rimau gagah jadi lemah
(Repeat chorus *)


No comments:

Post a Comment