Wednesday, January 21, 2009

i get fever!!!!



Salam guyss...blog aku bersarang minggu nie..aku bz..bnyak benda nak kena wat..keadaan aku pon xberapa sihat sngat..dah lama aku xmemanda rasanyer...windu kat sume member2 chaterz klu masuk chat pon kejap jerr..sob2 xper nnti cuti raya cina nie kita borak puas2..k!! smlm lpas balik kolej smpai jer kat hostel aku sakit pala...balik2 terus aku tido..bangun tido badan panas gilerr...demam!!mmg aku pagi tadi pon dah rasa xsedap badan..tekak aku rasa perit sngat2 palapon berat kan main lagi tapi aku g gak kolej..rajin knn..huhu!!! time2 aku deman nie laa warden aku sibuk nak wat spot check lak mlm tadi...leklok aku duk baring atas katil tiba2 kena bngun kemas bilik...sume barang2 electronik aku n roomate kena sorok knn..kelam kabut kitorng..takut kena compound!!kolej aku nie mmg femes laa bab2 compound nie...buat salah skit jer terus kena compound..mcm terdesak sngat..huhuhu!!!nasib baik laa warden aku xbuat perjumpaan smlm..klu xpengsan aku huh~...esk aku ader 2 quiz...biology n chemistry...fuhh..penat woo..mlm nie kena laa memanda dengan buku..dah laa aku still xsihat nie..!!!
Minggu nie member2 aku duk sibuk dengan kursus kawin..g mn2 jumpa geng satu couse sibuk duk sruh join kursus kawin...mcm fenomena lakk..kursus kawin??aper tu???mula2 aku xambik pot pon pasal benda nie...pastu sume orng duk sibuk ckp pasal benda nie...g mn2 sibuk duk tanyer pasal nie...sume mcm semangat nak kawin jerr...xcited giler biler ckp pasal nie..klu ambik skunk pon untung gak..orng ckp nnti yuran dier lagii mahal lagipon skunk bleh ambik ngan member2..lagi ok kot dari ambik ngan bakal somi..hehehe...tapi klu ambik skunk rasa mcm xserius plak pasal benda nie..kawin bukan benda main2...coz aku tengok sume mcm nak suka2 jer....aku smpai skunk pon xdecide lagi nak join ker x..tengok laa mcm mn nnti...Baracck Obama naik jadi presiden A.S hari nie kann..xsabar nak tengok aper perubahan bakal dier bawak..time 4 work hard Obama...hehehe

k lah guyss....aku in bad mood hari nie...aku rasa mcm sume orng kejam jer ngan aku skunk...aku xsihat nie..aku penat sngat..xde yg nak paham aku laa..!!!lain kali aku citer lagi k...Salamm..

No comments:

Post a Comment