Thursday, January 8, 2009

first week in new sem...huh~


Salam guyss...akhirnyer 1st week di sem baru aku nie abiss gakk....hehehe ok laa xde aper2 yg seronok pon aku leh kongsi...lemau jer minggu nie..huhuhu!!semalam aku xdapat tido...dari kul 2 aku duk pejam mata tapi xtido2 gak...maybe coz kaki aku wat hal kot smlm lenguh smcm jer..kaki aku nie memang mnja skit dari dulu lagi...minggu nie aku xsihat sngat..tangan kiri aku pon sakit xtahu laa kenapa..esk aku nak g klinik laa..aku dah letak iodin tuk elak kuman tapi mcm xberkesan jer makin rasa sakit lakk luka nie..risau gak aku!!hari nie aku abis class awal..rasa penat jer badan nie xcukup tido kot..mungkin esk aku balik umah..next week lak chemistry dah nak ader quiz tapi aku xpaham skit pon lagi...adeii nak kena cari cikgu lah nie...minggu nie aku ader skip class gak lah..ada mlss skit..hehehe. lecturer2 yg bertuah dapat ajar aku sem nie lak...ader yg best ader yg xbest...ader class yg aku masuk..setengah jam pertama jer aku focuss pastu aku hanyut..duk pegang beg nak kuar jer...huhuhu boring sngat laa lecturer tu mengajar..hehehe!!!ke'blurr'ran aku hari tu plak dah reda..ader skit2 aku dah dapat catch up balik mybe hari tu aku risau sngat kot..skunk alhamdullilah sume dah ok..

that all tuk 1st week kuliah aku...sbenarnyer skunk aku xsabar2 nak smbut taun baru cina nie...dengar2 seminggu cuti..wakakaka!!!k lah dulu..nnti aku story lagi...seblum tu aku nak ucap salam takziah tuk Nubhan n family diatas pemergiaan ayahandanye ke Rahmatullah..semoga roh nyer ditempatkan dikalangan orng2 yg beriman..Aminn..al-Fatihah.Salamm..


No comments:

Post a Comment