Tuesday, January 27, 2009

yesterday memories...


salam guyss...gong xi fatt cai!!huhu...best raya cine nie aku leh cuti seminggu...leh laa lari dari kolej skit..bosan laa 3 minggu nie!!hari nie dah hari ke 4 laa aku duk melepak kat umah..xg mana2 pon..boring gak tapi ok laa..leh laa layan tv.. dah lama xlayan tv tau..hehehe..member2 aku sume balik gak tapi aku x dipanggil berkumpul lagi..mungkin petang nie or esk berkumpul laa!! berkumpul time2 cuti nie wajib laa bagi geng2 kitaorng..sekali pon dah cukup!!best laa leh lepas rindu..sume memory time2 sekolah pon leh jadi bahan kitaorng royan smbil gelak2 besar..wndu plak time2 sekolah dulu..bahagia rasa nyer..ceiiwahh!!huhuhu...meh nak citer skit pasal aku time2 sek dulu...kitaorng dulu 8 sekawan..g mana2 pon berlapan laa..klu dalam class kami laa konker meja belakang...paling nakal n bising pon kitaorng laa..aku dulu nakal skit klu dalam class..hobby aku tukar2 kan beg sekolah member....klu beg diorang xde tu keja aku lah tu...wakkaaka best laa!!!windu woo...aku dulu ber'geng' skit..g mn2 pon nak ngan geng..xleh nak idup sorang!!tapi biler dah masuk kolej..life pon dah berubah..kena laa aku belajar idup sensorang..mula2 mmg sedih..susah nak terima gak..lama2 dah kalis daahh..!!!member2 aku perangai still mcm dulu lagi..same like me...cume kesal gak laa...aku nie xbanyak kawan sngat time sekolahh..terlalu berpuak lah katakan...huhuhu...klu dak2 satu class n aku kenal jer aku tegur yg lain aku buat xtahu jerr klu jumpa..huhu...sombunk knn!!xde laa aku mmg mcm nie...susah nak berkawan ngan orng lain tapi biler dah kawan..aku setia..hehehe!!tapi geng2 aku pon berganti gak...form 3 aku geng ngan orang lain..form 4 lain..form 5 lain..yg kekal setia 3 orng jer..yg lain ahli2 baru..huhuhu mungkin tu lah sebab aku xde kawan baik sampai skunk..wakakaka...
aku xde lah femes sngat pon time sekolah..tapi ader lah wat hal skit..klu xwat hal..pasif jer..xbest lah knn..baru ader pengalaman n kenangan bleh laa jgk citer kat anak cucu nnti..huhuhu..time aku form3 n form 4 jer aku banyak jgk laa wat hal...maklumlaa time tu aku kawan ngan dak2 nakal skit...terpengaruh lah jgk...hehehe..pertengahan form 4 member2 yang nakal ramai kena buang sekolah..pastu masing2 wat hal sendiri..aku pon jadi dak baik sampai lah skunk...wahh baik ker??hehehe...kira baik lah jgk...aku xpernah wat benda2 xelok lagi..huhu

setiap yang pernah bersekolah mesti ader pengalaman masing2..knn!!!tapi sume tu dah jadi kenangan dah skunk...kenangan yang aku xkan lupe sampai bile2...aper2 yang berlaku time2 sekolah dulu benda paling manis yang pernah aku alami..kenangan terindah gitu..korang yang still bersekolah lagi nikmati laa puas2...sekali kaki korang melangkah kuar dari sekolah..korang xkan masuk lagi tuk selamanyer...enjoy laa!!k lah dulu ekk..lain kali aku citer lagi..nie baru skit..hehehe..Salam..

No comments:

Post a Comment